(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Rada Gminy
Wójt Gminy
Urząd Gminy
Jednostki podległe
Podatki i ołaty lokalne
Budżet i finanse
Podstawa prawna działania samorządu
Oferty inwestycyjne
Gospodarka odpadami
Zamówienia publiczne
Przetargi
Świadczenia dla rodzin
Dokumenty strategiczne
Ochrona Środowiska
Rolnictwo
Ochrona Danych Osobowych (RODO)
Urzędowa tablica ogłoszeń
Oświadczenia majątkowe
REJESTR DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
Mienie komunalne
REJESTR INSTYTUCJI KULTURY
Elektroniczna Skrzynka Podawcza - ePUAP
Druki do pobrania
Projektowanie aktów normatywnych
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Instrukcja obsługi
Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013
Informacje o zagrożeniach i zdarzeniach kryzysowych
Ogólne informacje o gminie
Zespół Interdyscyplinarny
Koordynator ds. dostępności
Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
Narodowy Spis Powszechny 2021
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Wybory Samorządowe 2006
WYBORY SAMORZADOWE 2010-WYNIKI GŁOSOWANIA
Ostatnie 5 wiadomości:
» Prognoza pogody na 48 godzin 26.05.2021 r.
» Bilans jednostki budżetowej na 31.12.2020 r. - Urząd Gminy
» Rachunek zysków i strat jednostki na 31.12.2020 r. - Urząd Gminy
» Wyciąg z danych zawartych w załączniku 'Informacja dodatkowa' na 31.12.2020 r. -Urząd Gminy
» Zestawienie zmian w funduszu jednostki na 31.12.2020 r. - Urząd Gminy
  • Urzędowa tablica ogłoszeń
  • Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 30000 EURO

    ZARZĄDZENIE Nr 33/2014
    WÓJTA GMINY WILCZĘTA
    z dnia 12 maja 2014 roku

    w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Wilczęta

    Na podstawie art. 44 ust. 1 i art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

    § 1.
    Wprowadza się regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Wilczęta, zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.

    § 2.
    Wykonanie niniejszego zarządzenia powierza się Kierownikowi Zamawiającego oraz pracownikom Zamawiającego, którym kierownik Zamawiającego powierzył wykonanie zastrzeżonych dla siebie czynności, członkom komisji przetargowej, biegłym i innym osobom wykonującym czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia na rzecz Gminy Wilczęta.

    § 3.
    Traci moc zarządzenie Nr 55 Wójta Gminy Wilczęta z dnia 20 listopada 2008 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych do 14 000 euro z tym, że zamówienia wszczęte a nie zakończone realizuje się według przepisów niniejszego zarządzenia.

    § 4.

    Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.
















    Załącznik do zarządzenia Nr 33/2014
    Wójta Gminy Wilczęta
    z dnia 12 maja 2014 roku

    REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
    O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 30 000 EURO
    PRZEZ GMINĘ WILCZĘTA

    § 1
    1. Gmina Wilczęta, udzielając zamówień, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, realizuje zamówienie bez obowiązku stosowania przepisów i zasad określonych Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. , poz. 907 z późn. zm.). Zamówienia te podlegają niniejszemu regulaminowi.
    § 2
    1. Przy ustalaniu wartości zamówienia przyjmuje się kurs euro określony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych, zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. Przystępując do udzielenia zamówienia, pracownik odpowiedzialny za jego realizację przed rozpoczęciem procedury udzielenia zamówienia ma obowiązek ustalenia jego wartości z należytą starannością.
    3. Ustalenie wartości zamówienia może nastąpić po rozeznaniu cen rynkowych telefonicznie lub wykorzystując katalogi, cenniki, foldery i strony internetowe, a dla robót budowlanych przez sporządzenie wstępnej wyceny robót lub kosztorysu inwestorskiego. (Wzór ustalenia wartości szacunkowej stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu).
    4. Wydatkowanie środków powinno być dokonywane w sposób celowy i oszczędny przy zachowaniu zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów oraz w sposób umożliwiający terminową realizację zadań.
    5. Niedopuszczalne jest dzielenie i zaniżanie wartości zamówienia w celu ominięcia obowiązku stosowania Ustawy.
    § 3
    1. Osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają wyłączeniu, jeżeli:
    a) ubiegają się o udzielenie tego zamówienia;
    b)uczestnicząc w przygotowaniu dokumentów, nie przestrzegały zasad bezstronności, obiektywizmu oraz reguł uczciwej konkurencji, w szczególności poprzez unikanie warunków udziału w postępowaniu, które naruszają zasadę równego traktowania wykonawców;
    c) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
    d) przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
    e) pozostają z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób;
    f) zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
    2. Osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia składają pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w pkt.1 (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu).
    3. Czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu po powzięciu przez nią wiadomości o okolicznościach, których mowa w pkt.1, powtarza się z wyjątkiem otwarcia ofert oraz innych czynności faktycznych nie wpływających na wynik postępowania.
    § 4
    Procedury udzielania zamówień publicznych regulowane są w układzie:
    1. zamówienia o wartości poniżej 3000 euro;
    2. zamówienia o wartości od 3000 euro do 30 000 euro.
    § 5
    W przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty równowartości w złotych 3000 euro nie stosuje się postanowień niniejszego regulaminu i nie jest wymagane prowadzenie dokumentacji, z wyjątkiem dokumentacji dotyczącej ustalenia wartości zamówienia. Zamawiający prowadzi negocjacje z jednym wykonawcą.
    § 6
    1. W przypadku udzielania zamówień, których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, pracownik odpowiedzialny wszczyna procedurę realizacji danego zamówienia na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i jest odpowiedzialny za przebieg całego postępowania.
    2. Obowiązkiem jego jest określenie przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych cech technicznych i jakościowych, m.in. poprzez podanie parametrów technicznych, rodzaju zamówienia, a przy dopuszczeniu złożenia ofert równoważnych podanie wymaganych innych cech technicznych.
    3. Określenie przedmiotu zamówienia powinno odpowiadać zadaniu opisanemu w planie finansowym Gminy Wilczęta i mieścić się w kwocie zaplanowanej na jego realizację.
    4. O sposobie przeprowadzenia rozeznania i badania rynku potencjalnych Wykonawców decyduje pracownik odpowiedzialny, biorąc pod uwagę charakter i przedmiot zamówienia oraz jego wartość.
    5.Przeprowadzenie rozeznania rynku potencjalnych Wykonawców nie ma zastosowania
    w przypadku, gdy ze względu na szczególny charakter i rodzaj dostaw, usług lub robót budowlanych uzasadnione jest zlecenie realizacji konkretnemu Wykonawcy lub w przypadku wykonania zamówienia w trybie awaryjnym wymagającego niezwłocznego wykonania.
    6. W celu zapewnienia jawności postępowania oprócz rozeznania rynku potencjalnych Wykonawców, pracownik odpowiedzialny kieruje zaproszenie do składania ofert telefonicznie, pod warunkiem sporządzenia notatki służbowej z rozmowy, drogą pocztową, pocztą elektroniczną, za pomocą faxu, w drodze bezpośredniego doręczenia a także poprzez umieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Wilczęta, na minimum 7 dni przed terminem składania ofert. (Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu).
    7. Pracownik zaprasza do składania ofert taką liczbę Wykonawców świadczących dostawy, usługi lub roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia, która zapewnia konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty ( co najmniej dwóch). (Wzór zaproszenia do składania ofert stanowi załącznik nr 4 do Regulaminu)
    8. Wykonawcy składają oferty w formie pisemnej.
    9. Treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia do składania ofert.
    10. Po otrzymaniu ofert od wykonawców, pracownik przeprowadzający postępowanie zobowiązany jest do sporządzenia protokołu z przeprowadzonego postępowania. (Wzór protokołu stanowi załącznik nr 5 do Regulaminu).
    11. Udzielenie zamówienia możliwe jest w przypadku otrzymania co najmniej jednej ważnej oferty.
    12. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
    13. Zamówienie należy udzielić Wykonawcy, który zaoferował najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia, biorąc pod uwagę zarówno oferowaną cenę jak i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia, tj. funkcjonalność, parametry techniczne, koszty eksploatacji, warunki gwarancji, terminy płatności itp.
    14. Prawidłowość prowadzenia postępowania oraz wybór najkorzystniejszej oferty zatwierdza Kierownik Zamawiającego - Wójt Gminy Wilczęta lub osoba przez niego upoważniona.
    15. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia w formie pisemnej, po przekazaniu wybranemu Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty. (Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do Regulaminu).
    16. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
    17. Do umów zawieranych w sprawach zamówienia, których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stosuje się ogólne przepisy o zawieraniu umów z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121).
    18. Dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówienia prowadzona jest przez pracownika odpowiedzialnego za całe postępowanie i jego archiwizację.
    19. Pracownik realizujący zamówienie obowiązany jest do prowadzenia ewidencji/rejestru udzielonych zamówień. (Wzór rejestru stanowi załącznik nr 7 do Regulaminu).

    Zatwierdzono: 12.05.2014 r.
    ZATWIERDZAM
    …............................................................

















































    Załącznik nr 1 do regulaminu
    udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

    USTALENIE WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

    Opis przedmiotu zamówienia:
    …………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………
    CPV: …………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………
    Zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) wartość zamówienia ustalona została na kwotę …………………………………… zł., co w oparciu o średni kurs euro wynoszący …............. zł (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia …................ w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz.U. z ............r., poz. .........) daje równowartość ………………….. ….... euro* (podać wartość całkowitą uwzględniając okres umowy, a przy zamówieniach dłuższych niż rok podać wartość roczną i całej umowy).
    Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu ……………………………………….. …...........................
    na podstawie*: …………………………………………………………………………………………...................
    ……………………………………………………………………………………………………………………......
    a) cen rynkowych przedmiotu zamówienia – podać źródło,
    b) analizy wydatków z ubiegłego roku lub poprzednich 12 miesięcy,
    c) wysokości wydatków planowanych w budżecie na dany cel,
    d) odniesienia do cen dostawy/usługi świadczonej w poprzednim zamówieniu i zwiększeniu go o wskaźnik inflacji,
    e) kosztorysu inwestorskiego.

    Osoba/osoby dokonująca/-e ustalenia wartości zamówienia:
    ……………………………………………………………………………………………………………………
    ……………………………………………………………………………………………………………………
    * wpisać właściwe dane

    …..........………………………………….........
    (podpis osoby ustalającej wartość)





    Załącznik nr 2 do regulaminu
    udzielania zamówień których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
    30 000 euro

    Oświadczenie
    Kierownika zamawiającego / pracownika zamawiającego, któremu kierownik zamawiającego powierzył wykonanie zastrzeżonych dla siebie czynności / członka komisji przetargowej / biegłego / innej osoby wykonującej czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia*

    Imię (imiona) .........................................................................................
    Nazwisko ............................................................................
    Uprzedzony o odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania oświadczam, że:
    1) nie ubiegam się o udzielenie zamówienia;
    2) uczestnicząc w przygotowaniach dokumentów, zobowiązuje się do zachowania bezstronności, obiektywizmu oraz reguł uczciwej konkurencji, w szczególności poprzez unikanie warunków udziału w postępowaniu, które naruszają zasadę równego traktowania wykonawców;
    3) nie pozostaję w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz nie jestem związany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
    4) przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie pozostawałem w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą i nie byłem członkiem organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
    5) nie pozostaję z żadnym wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności;
    6) nie zostałem prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.

    Wilczęta, dnia .........................20.... r.


    ............................................................
    (podpis)
    * - niepotrzebne skreślić





    Załącznik nr 3 do regulaminu
    udzielania zamówień których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
    30 000 euro

    FORMULARZ OFERTY

    Wilczęta, dnia ......................................


    Nazwa Oferenta: ..........................................................................................

    Adres: ..........................................................................................................

    Tel./Fax. ......................................................................................................

    REGON: ......................................................................................................

    NIP: .............................................................................................................

    Zamawiający: GMINA WILCZĘTA
    Wilczęta 84
    14 – 405 Wilczęta

    Gmina Wilczęta zaprasza do złożenia ofert na:
    ………………………………………………………………………………………………..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    Ja ( imię inazwisko) .........................................................................................................
    w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy, odpowiadając na zapytanie ofertowe, oświadczam, że:

    1. Zapoznałem/am się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
    2. Oferuję wykonanie całego zamówienia za:
    1) Kwotę netto za realizację całego zamówienia (bez podatku VAT) …...................... zł*
    ( słownie złotych:......................................................................................................).
    2) Podatek VAT % …... t.j., ...............................................zł
    (słownie złotych:......................................................................................................).
    3) Kwotę brutto za realizację całego zamówienia ( z podatkiem VAT) …...................zł
    ( słownie złotych:...................................................................................................).

    3. Wymagany termin realizacji zamówienia do ...……………………………………
    4. Okres gwarancji (jeśli dotyczy)………………………………………………………..
    5. Termin płatności za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi po odbiorze, w ciągu …….. dni od dnia otrzymania faktury.

    6. Osoba upoważniona do kontaktu z Zamawiającym: .....................................................
    ……………………………………………………………………………………………….....
    7. Oświadczam, że zawarte z zapytaniu ofertowym warunki umowy akcpetuję i zobowiązuję się w przypadku przyjęcia mojej propozycji do zawarcia umowy na ww. warunkach oraz zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.




    ..............................................................................
    (podpis i pieczątka imienna uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li) wykonawcy)















































    Załącznik nr 4 do regulaminu
    udzielania zamówień, których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

    Nr sprawy: …................... Wilczęta, dnia ….......................................................

    Adresat – wg rozdzielnika

    Wójt Gminy Wilczęta z siedzibą w: Wilczęta 84, 14-405 Wilczęta

    ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT O UDZIELENIE
    ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 000 EURO

    NA ZADANIE: (Opisać przedmiot i zakres zamówienia):
    …...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    1. Wymagany termin wykonania zamówienia: do.............................................................20....... r.

    2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

    3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, wykonawca składa następujące dokumenty:
    a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik Nr 1
    b) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia,
    c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
    d) oświadczenie wykonawcy, że spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:
    - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności stanowiącej przedmiot zamówienia,
    - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    e) wypełniony i zaparafowany wzór umowy.

    4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje wykonanie przedmiotu zamówienia za najniższą cenę. Cena – 100 % . (jeżeli będą miały zastosowanie inne kryteria to należy je podać).
    W cenę należy wliczyć :
    - wartość roboty/dostawy/usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
    - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
    Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

    5. Miejsce i termin składania ofert:
    Miejsce: Gmina Wilczęta
    Wilczęta 84, 14-405 Wilczęta
    pokój nr 13 sekretariat

    w terminie do dnia …...................... 20.... r. do godz. …........, w zaklejonej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz Wykonawcy oraz napis” Oferta na zadanie pn. ….........................................................................................................................................................

    Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta.
    Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

    6. Miejsce i termin otwarcia ofert:
    Otwarcie ofert nastapi w dniu …............................ 20.... r. o godz. …....... w pokoju nr …...........

    7. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami (imię i nazwisko, tel., nr pokoju):
    ….........................................................................................................................................................

    8. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
    W terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze Wykonawcy jest on zobowiązany podpisać umowę w komórce merytorycznej (nazwa: …...................................................................................).
    Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej oferty.

    9. Termin związania ofertą – okres …. dni.

    Przygotował/a

    …................................ …...…................................................
    podpisał (data , podpis)

    W załączeniu:
    - wzór formularza ofertowego,
    - wzór umowy,
    - …...........( inne – w zależności od przedmiotu zamówienia)



















    Załącznik nr 5 do regulaminu
    udzielania zamówień których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
    30 000 euro


    Protokół
    z dnia …………………………………….
    z przeprowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, którego wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
    30 000 euro


    Zamówienie dotyczy*:
    roboty
    dostawy
    usługi


    1. Dotyczy postępowania o zamówienie na (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia):
    ……………………………………………………………………………………………………………………...
    ……………………………………………………………………………………………………………………….
    ……………………………………………………………………………………………………………………….
    ……………………………………………………………………………………………………………………….

    2. W dniu .....................................zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych
    wykonawców*:
    1. …..........................................................................................................................................................
    2. …..........................................................................................................................................................
    3. …..........................................................................................................................................................
    poprzez rozesłanie/dostarczenie/pobranie ze strony internetowej/BIP/tablicy ogłoszeń* formularza ofertowego, który stanowi integralną część niniejszej dokumentacji.

    3. Kryterium wyboru Wykonawcy: cena, inne*: ….................................................................................................................................................................

    4. Zapytanie skierowano*: telefonicznie, faxem, e-mail. ….......................................................................
    5. Odpowiedź na zapytanie otrzymano od (wymienić wszystkie otrzymane formularze ofertowe)*
    1. …...........................................................................................................................................................
    2. …...........................................................................................................................................................
    3. …...........................................................................................................................................................
    *(Wykonawca - nazwa, adres, nr faksu, nr telefonu, e-mail, data otrzymania oferty, cena brutto, numer oferty nadany przez Zamawiającego, inne postanowienia oferty, uwagi).

    6. W wyniku analizy ofert wybrano ofertę :……………………………….................................................................................................................................
    …………………………………………………………………………………………………………………………......
    za cenę ………………… zł brutto, w tym podatek VAT …………….....zł.

    7. Uzasadnienie wyboru danego Wykonawcy:……………………………………………………………….....................................................................................
    ….........................................................................................................................................................................
    8. Odrzucono (ilość) ………. ofert/y o numerach …..........................................................................................
    z powodu (uzasadnienie): ………………………………………………………………………..........................
    …………………………………………………………………………………………………………………..........
    9. W wyborze oferty uczestniczyli: ….........................................................................................................................................................................

    Protokół sporządził /a prowadzący /a postępowanie: ………………………………………………….
    (data i podpis)



    ZATWIERDZAM ………………………………………………….....
    (data i podpis Kierownika Zamawiającego)


    Załączniki:
    - oferty sztuk …..............

    * zaznaczyć właściwe, skreślić lub wpisać


















    Załącznik nr 6 do regulaminu
    udzielania zamówień których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

    UMOWA Nr ..................................

    zawarta dnia ............................................ roku w Urzędzie Gminy w Wilczętach
    pomiędzy:
    Gminą Wilczęta, reprezentowaną przez Wójta Gminy Wilczęta pana Bogusława Szczerbę

    posiadającą NIP: 582 – 160-14-47, Regon: 170748040,
    zwaną dalej Zamawiającym

    a firmą...................................................................................(wpis do rejestru nr …...................)

    reprezentowaną przez: ......................................................................................................................................
    zwanym(ą) dalej Wykonawcą

    następującej treści:

    § 1.
    Niniejszą umowę zawarto bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. - Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na podstawie art. 4 pkt 8 cytowanej ustawy.


    § 2.
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie na: ….................................................................................................................................................................
    (przedmiot zamówienia)

    - zgodnie ze złożoną dnia ............................ r. propozycją cenową/ofertą, która stanowi załącznik do niniejszej umowy.

    2. Gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi … lat/a od terminu wykonania zamówienia.

    3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie na warunkach określonych w złożonej w dniu ….........propozycji cenowej/ofercie.

    § 3.
    1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie, o którym mowa w § 2 w terminie …........ dni od podpisania niniejszej umowy/do dnia …............................................

    2. Przez wykonanie zamówienia rozumie się: …........................................................................................, (np. dostarczenie, postawienie do dyspozycji, przekazanie przedmiotu zamówienia).

    § 4.
    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również w razie uzasadnionej potrzeby lub konieczności do zlecania weryfikacji …............
    2. Strony zastrzegają sobie możliwość zmniejszenia zamówienia w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę.
    3. Strony zgodnie ustalają, iż ceny jednostkowe dotyczące realizacji zamówienia, nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego, w czasie trwania umowy.

    § 5.
    1. Zamawiający upoważnia p........................, tel. ........................... do koordynacji działań związanych z realizacją przedmiotu umowy, w szczególności do określania warunków oraz etapów realizacji zlecanych prac, które podlegać będą odbiorom częściowym.
    2. Osobą upoważnioną przez Wykonawcę do występowania w imieniu Wykonawcy jest:
    p. ...........................................
    3. Wykonanie przedmiotu umowy zostanie odebrane i potwierdzone każdorazowo przez osobę upoważnioną.
    § 6.
    1. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całości lub części zadania stanowiącego przedmiot umowy osobom trzecim, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy i zapłaty kar umownych określonych w treści umowy.
    2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy z najwyższą starannością.
    3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie lub w związku
    z wykonywaniem umowy, powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
    § 7.
    WYNAGRODZENIE
    1. Cena za wykoanie zamówienia, o którym mowa w § 2 wynosi ….................................... zł netto + VAT …. % (t.j. …................. zł), czyli łącznie brutto ….......................... zł (słownie złotych: …....................................................).

    2. Kwota określona w ust. 1 jest ceną ryczałtową i obejmuje wykonanie całości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 2.

    3. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszelkie ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy za prawidłowe oszacowanie wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

    4.Strony umowy dopuszczają możliwość fakturowania częściowego realizacji umowy, t.j. za zrealizowanie poszczególnych zleceń, o których mowa § 2 ust. 3 umowy, pod warunkiem prawidłowości odebranej części przedmiotu umowy (jeśli dotyczy).
    5. W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) obie strony zobowiązują się do odpowiedniej zmiany umowy w tym zakresie.

    § 8.
    FORMA ZAPŁATY

    1. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w ciągu …. dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT (i/lub pod warunkiem prawidłowości odebranej części przedmiotu umowy.

    2. Datą zapłaty faktury będzie data obciążenia konta Zamawiającego.

    § 9.
    KARY UMOWNE

    1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:
    1) zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,1 % wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 7 ust. 1 za każdy dzień zwłoki,
    2) zwłoki w usunięciu wad przedmiotu umowy, w wysokości 0,1 % wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 7 ust. 1 za każdy dzień zwłoki, licząc od terminu wyznaczonego na ich usunięcie,
    3) odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy, w wysokości 5 % wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 7 ust. 1.
    2. Karę, o której mowa w ust. 1, Wykonawca zapłaci na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy przelewem, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia mu żądania Zamawiającego zapłaty takiej kary umownej. Zamawiający jest upoważniony do potrącenia należnych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.
    3. Zamawiający upoważniony jest do domagania się odszkodowania na zasadach ogólnych, jeżeli poniesiona szkoda przekracza kary umowne.


    § 10.
    ZMIANY UMOWY

    1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności jedynie w formie pisemnego aneksu z podpisami upoważnionych przedstawicieli obu stron.
    2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika
    z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany
    te są korzystne dla Zamawiającego.
    3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisu ust. 1 i 2 jest nieważna.


    § 11.
    ODSTĄPIENIE OD UMOWY

    1. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy na podstawie art. 145 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
    2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

    § 12.
    POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1.W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy ustawy
    z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 121), jeżeli przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), nie stanowią inaczej.
    2. Do rozstrzygania sporów wynikłych na tle wykonania niniejszej umowy właściwy jest Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
    3.Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach na prawach oryginału,
    po jednym dla każdej ze stron.
    4. Integralną częścią umowy jest oferta Wykonawcy.

    ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA







    Załącznik nr 7 do regulaminu
    udzielania zamówień których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

    REJESTR ZAMÓWIEŃ
    KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH KWOTY 30 000 EURO
    zamówienie przeprowadzone przez …...........................................................
    (nazwisko i imię pracownika Zamawiającego)

    L.p.
    Numer zamówienia
    Przedmiot zamówienia
    Data zawarcia umowy
    Nazwa Wykonawcy
    Data zakończenia realizacji umowy
    Cena brutto
    w zł
    Wartość zamówienia w euro
    Uwagi
    1.








    2.








    3.











    Data wprowadzenia: 2014-05-13 1303
    Data upublicznienia: 2014-05-13
    Art. czytany: 11383 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: admin2
    Autor dokumentu: Irena Krzyżanowska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkat. Archiwalne:
    Wybory Samorządowe 2006
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Ogłoszenie o naborze na pracownika socjalnego w GOPS Wilczęta
    » Nadleśnictwo Młynary zaprasza na 'Spacer z Leśnikiem'
    » Ćwiczenie RENEGADE/SAREX-21
    » Informacja o pracach przełączeniowych numeru alarmowego 998
    » Program Stypendiów Pomostowych 2021/2022
    » Ogłoszenie o naborze na pracownika socjalnego w GOPS Wilczęta
    » Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wykonanie zadania publicznego w zakresie krzewienia kultury fizycznej w roku 2021 -upowszechnianie lekkiej atletyki
    » Zaproszenie do składania kandydatów na członków komisji
    » Oferta kształcenia szkół Powiatu Braniewskiego
    » Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wykonanie zadania publicznego w zakresie krzewienia kultury fizycznej w roku 2021 - upowszechnianie piłki nożnej
    Urząd Gminy w Wilczętach