Zameldowanie na pobyt stały
Miejsce załatwienia Urząd Stanu Cywilnego - pok. nr 5 - p. Grażyna Mołdawiak
Wymagane dokumenty 1. Dokument stwierdzający tożsamość
2. Książeczka wojskowa
3. Wypełniony wniosek zgłoszenia pobytu stałego
4. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie na pobyt stały (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale osobnej kwatery stałej) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania.
Miejsce odbioru Urząd Stanu Cywilnego - pok. nr 5
Opłaty nie podlega
Termin załatwienia Załatwianie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego.
Podstawa prawna Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2001 r. Nr 84 poz. 960)
Treść - W przypadku zameldowania na pobyt stały osoby, której poprzednie miejsce pobytu stałego mieściło się poza obszarem działania Urzędu , podczas dokonywania czynności zameldowania należy bezwzględnie okazać poświadczenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego (w tym samym czasie można posiadać tylko jedno miejsce pobytu stałego)
- Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu), w którym ma nastąpić zameldowanie
Opracował Grażyna Mołdawiak
Data wprowadzenia: 2003-07-02 1205 Data upublicznienia: 2003-07-02 Art. czytany: 3707 razy
|