(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Rada Gminy
A Wójt Gminy
A Urząd Gminy
A Jednostki podległe
A Podatki i ołaty lokalne
A Budżet i finanse
A Podstawa prawna działania samorządu
A Oferty inwestycyjne
A Gospodarka odpadami
A Zamówienia publiczne
A Przetargi
A Świadczenia dla rodzin
A Dokumenty strategiczne
A Ochrona Środowiska
A Rolnictwo
A Ochrona Danych Osobowych (RODO)
A Urzędowa tablica ogłoszeń
A Oświadczenia majątkowe
A REJESTR DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ
A Mienie komunalne
A REJESTR INSTYTUCJI KULTURY
A Elektroniczna Skrzynka Podawcza - ePUAP
A Druki do pobrania
A Projektowanie aktów normatywnych
A Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
A Instrukcja obsługi
A Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013
A Informacje o zagrożeniach i zdarzeniach kryzysowych
A Ogólne informacje o gminie
A Zespół Interdyscyplinarny
A Koordynator ds. dostępności
A Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
A Narodowy Spis Powszechny 2021
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Wybory Samorządowe 2006
A WYBORY SAMORZADOWE 2010-WYNIKI GŁOSOWANIA
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Bilans z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego na 31.12.2020 r. - Gmina Wilczęta
A» Prognoza pogody na 48 godzin 26.05.2021 r.
A» Bilans jednostki budżetowej na 31.12.2020 r. - Urząd Gminy
A» Rachunek zysków i strat jednostki na 31.12.2020 r. - Urząd Gminy
A» Wyciąg z danych zawartych w załączniku 'Informacja dodatkowa' na 31.12.2020 r. -Urząd Gminy
  • Urzędowa tablica ogłoszeń
  • Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 30000 EURO

    ZARZĄDZENIE Nr 33/2014
    WÓJTA GMINY WILCZĘTA
    z dnia 12 maja 2014 roku

    w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Wilczęta

    Na podstawie art. 44 ust. 1 i art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

    § 1.
    Wprowadza się regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Wilczęta, zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.

    § 2.
    Wykonanie niniejszego zarządzenia powierza się Kierownikowi Zamawiającego oraz pracownikom Zamawiającego, którym kierownik Zamawiającego powierzył wykonanie zastrzeżonych dla siebie czynności, członkom komisji przetargowej, biegłym i innym osobom wykonującym czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia na rzecz Gminy Wilczęta.

    § 3.
    Traci moc zarządzenie Nr 55 Wójta Gminy Wilczęta z dnia 20 listopada 2008 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych do 14 000 euro z tym, że zamówienia wszczęte a nie zakończone realizuje się według przepisów niniejszego zarządzenia.

    § 4.

    Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.
















    Załącznik do zarządzenia Nr 33/2014
    Wójta Gminy Wilczęta
    z dnia 12 maja 2014 roku

    REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
    O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 30 000 EURO
    PRZEZ GMINĘ WILCZĘTA

    § 1
    1. Gmina Wilczęta, udzielając zamówień, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, realizuje zamówienie bez obowiązku stosowania przepisów i zasad określonych Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. , poz. 907 z późn. zm.). Zamówienia te podlegają niniejszemu regulaminowi.
    § 2
    1. Przy ustalaniu wartości zamówienia przyjmuje się kurs euro określony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych, zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    2. Przystępując do udzielenia zamówienia, pracownik odpowiedzialny za jego realizację przed rozpoczęciem procedury udzielenia zamówienia ma obowiązek ustalenia jego wartości z należytą starannością.
    3. Ustalenie wartości zamówienia może nastąpić po rozeznaniu cen rynkowych telefonicznie lub wykorzystując katalogi, cenniki, foldery i strony internetowe, a dla robót budowlanych przez sporządzenie wstępnej wyceny robót lub kosztorysu inwestorskiego. (Wzór ustalenia wartości szacunkowej stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu).
    4. Wydatkowanie środków powinno być dokonywane w sposób celowy i oszczędny przy zachowaniu zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów oraz w sposób umożliwiający terminową realizację zadań.
    5. Niedopuszczalne jest dzielenie i zaniżanie wartości zamówienia w celu ominięcia obowiązku stosowania Ustawy.
    § 3
    1. Osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają wyłączeniu, jeżeli:
    a) ubiegają się o udzielenie tego zamówienia;
    b)uczestnicząc w przygotowaniu dokumentów, nie przestrzegały zasad bezstronności, obiektywizmu oraz reguł uczciwej konkurencji, w szczególności poprzez unikanie warunków udziału w postępowaniu, które naruszają zasadę równego traktowania wykonawców;
    c) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
    d) przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
    e) pozostają z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób;
    f) zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
    2. Osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia składają pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w pkt.1 (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu).
    3. Czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu po powzięciu przez nią wiadomości o okolicznościach, których mowa w pkt.1, powtarza się z wyjątkiem otwarcia ofert oraz innych czynności faktycznych nie wpływających na wynik postępowania.
    § 4
    Procedury udzielania zamówień publicznych regulowane są w układzie:
    1. zamówienia o wartości poniżej 3000 euro;
    2. zamówienia o wartości od 3000 euro do 30 000 euro.
    § 5
    W przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty równowartości w złotych 3000 euro nie stosuje się postanowień niniejszego regulaminu i nie jest wymagane prowadzenie dokumentacji, z wyjątkiem dokumentacji dotyczącej ustalenia wartości zamówienia. Zamawiający prowadzi negocjacje z jednym wykonawcą.
    § 6
    1. W przypadku udzielania zamówień, których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, pracownik odpowiedzialny wszczyna procedurę realizacji danego zamówienia na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i jest odpowiedzialny za przebieg całego postępowania.
    2. Obowiązkiem jego jest określenie przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych cech technicznych i jakościowych, m.in. poprzez podanie parametrów technicznych, rodzaju zamówienia, a przy dopuszczeniu złożenia ofert równoważnych podanie wymaganych innych cech technicznych.
    3. Określenie przedmiotu zamówienia powinno odpowiadać zadaniu opisanemu w planie finansowym Gminy Wilczęta i mieścić się w kwocie zaplanowanej na jego realizację.
    4. O sposobie przeprowadzenia rozeznania i badania rynku potencjalnych Wykonawców decyduje pracownik odpowiedzialny, biorąc pod uwagę charakter i przedmiot zamówienia oraz jego wartość.
    5.Przeprowadzenie rozeznania rynku potencjalnych Wykonawców nie ma zastosowania
    w przypadku, gdy ze względu na szczególny charakter i rodzaj dostaw, usług lub robót budowlanych uzasadnione jest zlecenie realizacji konkretnemu Wykonawcy lub w przypadku wykonania zamówienia w trybie awaryjnym wymagającego niezwłocznego wykonania.
    6. W celu zapewnienia jawności postępowania oprócz rozeznania rynku potencjalnych Wykonawców, pracownik odpowiedzialny kieruje zaproszenie do składania ofert telefonicznie, pod warunkiem sporządzenia notatki służbowej z rozmowy, drogą pocztową, pocztą elektroniczną, za pomocą faxu, w drodze bezpośredniego doręczenia a także poprzez umieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Wilczęta, na minimum 7 dni przed terminem składania ofert. (Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu).
    7. Pracownik zaprasza do składania ofert taką liczbę Wykonawców świadczących dostawy, usługi lub roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia, która zapewnia konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty ( co najmniej dwóch). (Wzór zaproszenia do składania ofert stanowi załącznik nr 4 do Regulaminu)
    8. Wykonawcy składają oferty w formie pisemnej.
    9. Treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia do składania ofert.
    10. Po otrzymaniu ofert od wykonawców, pracownik przeprowadzający postępowanie zobowiązany jest do sporządzenia protokołu z przeprowadzonego postępowania. (Wzór protokołu stanowi załącznik nr 5 do Regulaminu).
    11. Udzielenie zamówienia możliwe jest w przypadku otrzymania co najmniej jednej ważnej oferty.
    12. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
    13. Zamówienie należy udzielić Wykonawcy, który zaoferował najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia, biorąc pod uwagę zarówno oferowaną cenę jak i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia, tj. funkcjonalność, parametry techniczne, koszty eksploatacji, warunki gwarancji, terminy płatności itp.
    14. Prawidłowość prowadzenia postępowania oraz wybór najkorzystniejszej oferty zatwierdza Kierownik Zamawiającego - Wójt Gminy Wilczęta lub osoba przez niego upoważniona.
    15. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia w formie pisemnej, po przekazaniu wybranemu Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty. (Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do Regulaminu).
    16. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
    17. Do umów zawieranych w sprawach zamówienia, których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stosuje się ogólne przepisy o zawieraniu umów z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121).
    18. Dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówienia prowadzona jest przez pracownika odpowiedzialnego za całe postępowanie i jego archiwizację.
    19. Pracownik realizujący zamówienie obowiązany jest do prowadzenia ewidencji/rejestru udzielonych zamówień. (Wzór rejestru stanowi załącznik nr 7 do Regulaminu).

    Zatwierdzono: 12.05.2014 r.
    ZATWIERDZAM
    …............................................................

















































    Załącznik nr 1 do regulaminu
    udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

    USTALENIE WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

    Opis przedmiotu zamówienia:
    …………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………
    CPV: …………………………………………………………………………………………………
    …………………………………………………………………………………………………………
    Zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) wartość zamówienia ustalona została na kwotę …………………………………… zł., co w oparciu o średni kurs euro wynoszący …............. zł (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia …................ w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz.U. z ............r., poz. .........) daje równowartość ………………….. ….... euro* (podać wartość całkowitą uwzględniając okres umowy, a przy zamówieniach dłuższych niż rok podać wartość roczną i całej umowy).
    Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu ……………………………………….. …...........................
    na podstawie*: …………………………………………………………………………………………...................
    ……………………………………………………………………………………………………………………......
    a) cen rynkowych przedmiotu zamówienia – podać źródło,
    b) analizy wydatków z ubiegłego roku lub poprzednich 12 miesięcy,
    c) wysokości wydatków planowanych w budżecie na dany cel,
    d) odniesienia do cen dostawy/usługi świadczonej w poprzednim zamówieniu i zwiększeniu go o wskaźnik inflacji,
    e) kosztorysu inwestorskiego.

    Osoba/osoby dokonująca/-e ustalenia wartości zamówienia:
    ……………………………………………………………………………………………………………………
    ……………………………………………………………………………………………………………………
    * wpisać właściwe dane

    …..........………………………………….........
    (podpis osoby ustalającej wartość)





    Załącznik nr 2 do regulaminu
    udzielania zamówień których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
    30 000 euro

    Oświadczenie
    Kierownika zamawiającego / pracownika zamawiającego, któremu kierownik zamawiającego powierzył wykonanie zastrzeżonych dla siebie czynności / członka komisji przetargowej / biegłego / innej osoby wykonującej czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia*

    Imię (imiona) .........................................................................................
    Nazwisko ............................................................................
    Uprzedzony o odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania oświadczam, że:
    1) nie ubiegam się o udzielenie zamówienia;
    2) uczestnicząc w przygotowaniach dokumentów, zobowiązuje się do zachowania bezstronności, obiektywizmu oraz reguł uczciwej konkurencji, w szczególności poprzez unikanie warunków udziału w postępowaniu, które naruszają zasadę równego traktowania wykonawców;
    3) nie pozostaję w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz nie jestem związany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
    4) przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie pozostawałem w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą i nie byłem członkiem organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
    5) nie pozostaję z żadnym wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności;
    6) nie zostałem prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.

    Wilczęta, dnia .........................20.... r.


    ............................................................
    (podpis)
    * - niepotrzebne skreślić





    Załącznik nr 3 do regulaminu
    udzielania zamówień których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
    30 000 euro

    FORMULARZ OFERTY

    Wilczęta, dnia ......................................


    Nazwa Oferenta: ..........................................................................................

    Adres: ..........................................................................................................

    Tel./Fax. ......................................................................................................

    REGON: ......................................................................................................

    NIP: .............................................................................................................

    Zamawiający: GMINA WILCZĘTA
    Wilczęta 84
    14 – 405 Wilczęta

    Gmina Wilczęta zaprasza do złożenia ofert na:
    ………………………………………………………………………………………………..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    Ja ( imię inazwisko) .........................................................................................................
    w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy, odpowiadając na zapytanie ofertowe, oświadczam, że:

    1. Zapoznałem/am się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
    2. Oferuję wykonanie całego zamówienia za:
    1) Kwotę netto za realizację całego zamówienia (bez podatku VAT) …...................... zł*
    ( słownie złotych:......................................................................................................).
    2) Podatek VAT % …... t.j., ...............................................zł
    (słownie złotych:......................................................................................................).
    3) Kwotę brutto za realizację całego zamówienia ( z podatkiem VAT) …...................zł
    ( słownie złotych:...................................................................................................).

    3. Wymagany termin realizacji zamówienia do ...……………………………………
    4. Okres gwarancji (jeśli dotyczy)………………………………………………………..
    5. Termin płatności za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi po odbiorze, w ciągu …….. dni od dnia otrzymania faktury.

    6. Osoba upoważniona do kontaktu z Zamawiającym: .....................................................
    ……………………………………………………………………………………………….....
    7. Oświadczam, że zawarte z zapytaniu ofertowym warunki umowy akcpetuję i zobowiązuję się w przypadku przyjęcia mojej propozycji do zawarcia umowy na ww. warunkach oraz zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.




    ..............................................................................
    (podpis i pieczątka imienna uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li) wykonawcy)















































    Załącznik nr 4 do regulaminu
    udzielania zamówień, których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

    Nr sprawy: …................... Wilczęta, dnia ….......................................................

    Adresat – wg rozdzielnika

    Wójt Gminy Wilczęta z siedzibą w: Wilczęta 84, 14-405 Wilczęta

    ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT O UDZIELENIE
    ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 000 EURO

    NA ZADANIE: (Opisać przedmiot i zakres zamówienia):
    …...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    1. Wymagany termin wykonania zamówienia: do.............................................................20....... r.

    2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

    3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
    W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, wykonawca składa następujące dokumenty:
    a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik Nr 1
    b) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia,
    c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
    d) oświadczenie wykonawcy, że spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:
    - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności stanowiącej przedmiot zamówienia,
    - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    e) wypełniony i zaparafowany wzór umowy.

    4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje wykonanie przedmiotu zamówienia za najniższą cenę. Cena – 100 % . (jeżeli będą miały zastosowanie inne kryteria to należy je podać).
    W cenę należy wliczyć :
    - wartość roboty/dostawy/usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
    - obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
    Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

    5. Miejsce i termin składania ofert:
    Miejsce: Gmina Wilczęta
    Wilczęta 84, 14-405 Wilczęta
    pokój nr 13 sekretariat

    w terminie do dnia …...................... 20.... r. do godz. …........, w zaklejonej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz Wykonawcy oraz napis” Oferta na zadanie pn. ….........................................................................................................................................................

    Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta.
    Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

    6. Miejsce i termin otwarcia ofert:
    Otwarcie ofert nastapi w dniu …............................ 20.... r. o godz. …....... w pokoju nr …...........

    7. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami (imię i nazwisko, tel., nr pokoju):
    ….........................................................................................................................................................

    8. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
    W terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze Wykonawcy jest on zobowiązany podpisać umowę w komórce merytorycznej (nazwa: …...................................................................................).
    Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej oferty.

    9. Termin związania ofertą – okres …. dni.

    Przygotował/a

    …................................ …...…................................................
    podpisał (data , podpis)

    W załączeniu:
    - wzór formularza ofertowego,
    - wzór umowy,
    - …...........( inne – w zależności od przedmiotu zamówienia)



















    Załącznik nr 5 do regulaminu
    udzielania zamówień których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
    30 000 euro


    Protokół
    z dnia …………………………………….
    z przeprowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, którego wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
    30 000 euro


    Zamówienie dotyczy*:
    roboty
    dostawy
    usługi


    1. Dotyczy postępowania o zamówienie na (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia):
    ……………………………………………………………………………………………………………………...
    ……………………………………………………………………………………………………………………….
    ……………………………………………………………………………………………………………………….
    ……………………………………………………………………………………………………………………….

    2. W dniu .....................................zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych
    wykonawców*:
    1. …..........................................................................................................................................................
    2. …..........................................................................................................................................................
    3. …..........................................................................................................................................................
    poprzez rozesłanie/dostarczenie/pobranie ze strony internetowej/BIP/tablicy ogłoszeń* formularza ofertowego, który stanowi integralną część niniejszej dokumentacji.

    3. Kryterium wyboru Wykonawcy: cena, inne*: ….................................................................................................................................................................

    4. Zapytanie skierowano*: telefonicznie, faxem, e-mail. ….......................................................................
    5. Odpowiedź na zapytanie otrzymano od (wymienić wszystkie otrzymane formularze ofertowe)*
    1. …...........................................................................................................................................................
    2. …...........................................................................................................................................................
    3. …...........................................................................................................................................................
    *(Wykonawca - nazwa, adres, nr faksu, nr telefonu, e-mail, data otrzymania oferty, cena brutto, numer oferty nadany przez Zamawiającego, inne postanowienia oferty, uwagi).

    6. W wyniku analizy ofert wybrano ofertę :……………………………….................................................................................................................................
    …………………………………………………………………………………………………………………………......
    za cenę ………………… zł brutto, w tym podatek VAT …………….....zł.

    7. Uzasadnienie wyboru danego Wykonawcy:……………………………………………………………….....................................................................................
    ….........................................................................................................................................................................
    8. Odrzucono (ilość) ………. ofert/y o numerach …..........................................................................................
    z powodu (uzasadnienie): ………………………………………………………………………..........................
    …………………………………………………………………………………………………………………..........
    9. W wyborze oferty uczestniczyli: ….........................................................................................................................................................................

    Protokół sporządził /a prowadzący /a postępowanie: ………………………………………………….
    (data i podpis)



    ZATWIERDZAM ………………………………………………….....
    (data i podpis Kierownika Zamawiającego)


    Załączniki:
    - oferty sztuk …..............

    * zaznaczyć właściwe, skreślić lub wpisać


















    Załącznik nr 6 do regulaminu
    udzielania zamówień których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

    UMOWA Nr ..................................

    zawarta dnia ............................................ roku w Urzędzie Gminy w Wilczętach
    pomiędzy:
    Gminą Wilczęta, reprezentowaną przez Wójta Gminy Wilczęta pana Bogusława Szczerbę

    posiadającą NIP: 582 – 160-14-47, Regon: 170748040,
    zwaną dalej Zamawiającym

    a firmą...................................................................................(wpis do rejestru nr …...................)

    reprezentowaną przez: ......................................................................................................................................
    zwanym(ą) dalej Wykonawcą

    następującej treści:

    § 1.
    Niniejszą umowę zawarto bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. - Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na podstawie art. 4 pkt 8 cytowanej ustawy.


    § 2.
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie na: ….................................................................................................................................................................
    (przedmiot zamówienia)

    - zgodnie ze złożoną dnia ............................ r. propozycją cenową/ofertą, która stanowi załącznik do niniejszej umowy.

    2. Gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi … lat/a od terminu wykonania zamówienia.

    3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie na warunkach określonych w złożonej w dniu ….........propozycji cenowej/ofercie.

    § 3.
    1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie, o którym mowa w § 2 w terminie …........ dni od podpisania niniejszej umowy/do dnia …............................................

    2. Przez wykonanie zamówienia rozumie się: …........................................................................................, (np. dostarczenie, postawienie do dyspozycji, przekazanie przedmiotu zamówienia).

    § 4.
    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również w razie uzasadnionej potrzeby lub konieczności do zlecania weryfikacji …............
    2. Strony zastrzegają sobie możliwość zmniejszenia zamówienia w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę.
    3. Strony zgodnie ustalają, iż ceny jednostkowe dotyczące realizacji zamówienia, nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego, w czasie trwania umowy.

    § 5.
    1. Zamawiający upoważnia p........................, tel. ........................... do koordynacji działań związanych z realizacją przedmiotu umowy, w szczególności do określania warunków oraz etapów realizacji zlecanych prac, które podlegać będą odbiorom częściowym.
    2. Osobą upoważnioną przez Wykonawcę do występowania w imieniu Wykonawcy jest:
    p. ...........................................
    3. Wykonanie przedmiotu umowy zostanie odebrane i potwierdzone każdorazowo przez osobę upoważnioną.
    § 6.
    1. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całości lub części zadania stanowiącego przedmiot umowy osobom trzecim, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy i zapłaty kar umownych określonych w treści umowy.
    2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy z najwyższą starannością.
    3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie lub w związku
    z wykonywaniem umowy, powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
    § 7.
    WYNAGRODZENIE
    1. Cena za wykoanie zamówienia, o którym mowa w § 2 wynosi ….................................... zł netto + VAT …. % (t.j. …................. zł), czyli łącznie brutto ….......................... zł (słownie złotych: …....................................................).

    2. Kwota określona w ust. 1 jest ceną ryczałtową i obejmuje wykonanie całości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 2.

    3. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszelkie ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy za prawidłowe oszacowanie wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

    4.Strony umowy dopuszczają możliwość fakturowania częściowego realizacji umowy, t.j. za zrealizowanie poszczególnych zleceń, o których mowa § 2 ust. 3 umowy, pod warunkiem prawidłowości odebranej części przedmiotu umowy (jeśli dotyczy).
    5. W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) obie strony zobowiązują się do odpowiedniej zmiany umowy w tym zakresie.

    § 8.
    FORMA ZAPŁATY

    1. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w ciągu …. dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT (i/lub pod warunkiem prawidłowości odebranej części przedmiotu umowy.

    2. Datą zapłaty faktury będzie data obciążenia konta Zamawiającego.

    § 9.
    KARY UMOWNE

    1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:
    1) zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,1 % wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 7 ust. 1 za każdy dzień zwłoki,
    2) zwłoki w usunięciu wad przedmiotu umowy, w wysokości 0,1 % wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 7 ust. 1 za każdy dzień zwłoki, licząc od terminu wyznaczonego na ich usunięcie,
    3) odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy, w wysokości 5 % wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 7 ust. 1.
    2. Karę, o której mowa w ust. 1, Wykonawca zapłaci na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy przelewem, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia mu żądania Zamawiającego zapłaty takiej kary umownej. Zamawiający jest upoważniony do potrącenia należnych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.
    3. Zamawiający upoważniony jest do domagania się odszkodowania na zasadach ogólnych, jeżeli poniesiona szkoda przekracza kary umowne.


    § 10.
    ZMIANY UMOWY

    1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności jedynie w formie pisemnego aneksu z podpisami upoważnionych przedstawicieli obu stron.
    2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika
    z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany
    te są korzystne dla Zamawiającego.
    3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisu ust. 1 i 2 jest nieważna.


    § 11.
    ODSTĄPIENIE OD UMOWY

    1. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy na podstawie art. 145 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
    2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

    § 12.
    POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1.W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy ustawy
    z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 121), jeżeli przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), nie stanowią inaczej.
    2. Do rozstrzygania sporów wynikłych na tle wykonania niniejszej umowy właściwy jest Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
    3.Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach na prawach oryginału,
    po jednym dla każdej ze stron.
    4. Integralną częścią umowy jest oferta Wykonawcy.

    ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA







    Załącznik nr 7 do regulaminu
    udzielania zamówień których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

    REJESTR ZAMÓWIEŃ
    KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH KWOTY 30 000 EURO
    zamówienie przeprowadzone przez …...........................................................
    (nazwisko i imię pracownika Zamawiającego)

    L.p.
    Numer zamówienia
    Przedmiot zamówienia
    Data zawarcia umowy
    Nazwa Wykonawcy
    Data zakończenia realizacji umowy
    Cena brutto
    w zł
    Wartość zamówienia w euro
    Uwagi
    1.








    2.








    3.











    Data wprowadzenia: 2014-05-13 1303
    Data upublicznienia: 2014-05-13
    Art. czytany: 11384 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: admin2
    Autor dokumentu: Irena Krzyżanowska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkat. Archiwalne:
    A Wybory Samorządowe 2006
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Ogłoszenie o naborze na pracownika socjalnego w GOPS Wilczęta
    A» Nadleśnictwo Młynary zaprasza na 'Spacer z Leśnikiem'
    A» Ćwiczenie RENEGADE/SAREX-21
    A» Informacja o pracach przełączeniowych numeru alarmowego 998
    A» Program Stypendiów Pomostowych 2021/2022
    A» Ogłoszenie o naborze na pracownika socjalnego w GOPS Wilczęta
    A» Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wykonanie zadania publicznego w zakresie krzewienia kultury fizycznej w roku 2021 -upowszechnianie lekkiej atletyki
    A» Zaproszenie do składania kandydatów na członków komisji
    A» Oferta kształcenia szkół Powiatu Braniewskiego
    A» Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wykonanie zadania publicznego w zakresie krzewienia kultury fizycznej w roku 2021 - upowszechnianie piłki nożnej
    Urząd Gminy w Wilczętach