Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 30000 EURO

2014-05-13 1303
Art. czytany: 11385 razy

ZARZĄDZENIE Nr 33/2014
WÓJTA GMINY WILCZĘTA
z dnia 12 maja 2014 roku

w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Wilczęta

Na podstawie art. 44 ust. 1 i art. 46 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1.
Wprowadza się regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro w Gminie Wilczęta, zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzenia.

§ 2.
Wykonanie niniejszego zarządzenia powierza się Kierownikowi Zamawiającego oraz pracownikom Zamawiającego, którym kierownik Zamawiającego powierzył wykonanie zastrzeżonych dla siebie czynności, członkom komisji przetargowej, biegłym i innym osobom wykonującym czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia na rzecz Gminy Wilczęta.

§ 3.
Traci moc zarządzenie Nr 55 Wójta Gminy Wilczęta z dnia 20 listopada 2008 roku w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych do 14 000 euro z tym, że zamówienia wszczęte a nie zakończone realizuje się według przepisów niniejszego zarządzenia.

§ 4.

Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.
















Załącznik do zarządzenia Nr 33/2014
Wójta Gminy Wilczęta
z dnia 12 maja 2014 roku

REGULAMIN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 30 000 EURO
PRZEZ GMINĘ WILCZĘTA

§ 1
1. Gmina Wilczęta, udzielając zamówień, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro, realizuje zamówienie bez obowiązku stosowania przepisów i zasad określonych Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. , poz. 907 z późn. zm.). Zamówienia te podlegają niniejszemu regulaminowi.
§ 2
1. Przy ustalaniu wartości zamówienia przyjmuje się kurs euro określony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych, zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Przystępując do udzielenia zamówienia, pracownik odpowiedzialny za jego realizację przed rozpoczęciem procedury udzielenia zamówienia ma obowiązek ustalenia jego wartości z należytą starannością.
3. Ustalenie wartości zamówienia może nastąpić po rozeznaniu cen rynkowych telefonicznie lub wykorzystując katalogi, cenniki, foldery i strony internetowe, a dla robót budowlanych przez sporządzenie wstępnej wyceny robót lub kosztorysu inwestorskiego. (Wzór ustalenia wartości szacunkowej stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu).
4. Wydatkowanie środków powinno być dokonywane w sposób celowy i oszczędny przy zachowaniu zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów oraz w sposób umożliwiający terminową realizację zadań.
5. Niedopuszczalne jest dzielenie i zaniżanie wartości zamówienia w celu ominięcia obowiązku stosowania Ustawy.
§ 3
1. Osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają wyłączeniu, jeżeli:
a) ubiegają się o udzielenie tego zamówienia;
b)uczestnicząc w przygotowaniu dokumentów, nie przestrzegały zasad bezstronności, obiektywizmu oraz reguł uczciwej konkurencji, w szczególności poprzez unikanie warunków udziału w postępowaniu, które naruszają zasadę równego traktowania wykonawców;
c) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d) przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pozostawały w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą lub były członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
e) pozostają z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób;
f) zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
2. Osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia składają pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w pkt.1 (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu).
3. Czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu po powzięciu przez nią wiadomości o okolicznościach, których mowa w pkt.1, powtarza się z wyjątkiem otwarcia ofert oraz innych czynności faktycznych nie wpływających na wynik postępowania.
§ 4
Procedury udzielania zamówień publicznych regulowane są w układzie:
1. zamówienia o wartości poniżej 3000 euro;
2. zamówienia o wartości od 3000 euro do 30 000 euro.
§ 5
W przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty równowartości w złotych 3000 euro nie stosuje się postanowień niniejszego regulaminu i nie jest wymagane prowadzenie dokumentacji, z wyjątkiem dokumentacji dotyczącej ustalenia wartości zamówienia. Zamawiający prowadzi negocjacje z jednym wykonawcą.
§ 6
1. W przypadku udzielania zamówień, których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, pracownik odpowiedzialny wszczyna procedurę realizacji danego zamówienia na zasadach określonych w niniejszym regulaminie i jest odpowiedzialny za przebieg całego postępowania.
2. Obowiązkiem jego jest określenie przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych cech technicznych i jakościowych, m.in. poprzez podanie parametrów technicznych, rodzaju zamówienia, a przy dopuszczeniu złożenia ofert równoważnych podanie wymaganych innych cech technicznych.
3. Określenie przedmiotu zamówienia powinno odpowiadać zadaniu opisanemu w planie finansowym Gminy Wilczęta i mieścić się w kwocie zaplanowanej na jego realizację.
4. O sposobie przeprowadzenia rozeznania i badania rynku potencjalnych Wykonawców decyduje pracownik odpowiedzialny, biorąc pod uwagę charakter i przedmiot zamówienia oraz jego wartość.
5.Przeprowadzenie rozeznania rynku potencjalnych Wykonawców nie ma zastosowania
w przypadku, gdy ze względu na szczególny charakter i rodzaj dostaw, usług lub robót budowlanych uzasadnione jest zlecenie realizacji konkretnemu Wykonawcy lub w przypadku wykonania zamówienia w trybie awaryjnym wymagającego niezwłocznego wykonania.
6. W celu zapewnienia jawności postępowania oprócz rozeznania rynku potencjalnych Wykonawców, pracownik odpowiedzialny kieruje zaproszenie do składania ofert telefonicznie, pod warunkiem sporządzenia notatki służbowej z rozmowy, drogą pocztową, pocztą elektroniczną, za pomocą faxu, w drodze bezpośredniego doręczenia a także poprzez umieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego i w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Wilczęta, na minimum 7 dni przed terminem składania ofert. (Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu).
7. Pracownik zaprasza do składania ofert taką liczbę Wykonawców świadczących dostawy, usługi lub roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia, która zapewnia konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty ( co najmniej dwóch). (Wzór zaproszenia do składania ofert stanowi załącznik nr 4 do Regulaminu)
8. Wykonawcy składają oferty w formie pisemnej.
9. Treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia do składania ofert.
10. Po otrzymaniu ofert od wykonawców, pracownik przeprowadzający postępowanie zobowiązany jest do sporządzenia protokołu z przeprowadzonego postępowania. (Wzór protokołu stanowi załącznik nr 5 do Regulaminu).
11. Udzielenie zamówienia możliwe jest w przypadku otrzymania co najmniej jednej ważnej oferty.
12. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
13. Zamówienie należy udzielić Wykonawcy, który zaoferował najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia, biorąc pod uwagę zarówno oferowaną cenę jak i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia, tj. funkcjonalność, parametry techniczne, koszty eksploatacji, warunki gwarancji, terminy płatności itp.
14. Prawidłowość prowadzenia postępowania oraz wybór najkorzystniejszej oferty zatwierdza Kierownik Zamawiającego - Wójt Gminy Wilczęta lub osoba przez niego upoważniona.
15. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia w formie pisemnej, po przekazaniu wybranemu Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty. (Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do Regulaminu).
16. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
17. Do umów zawieranych w sprawach zamówienia, których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stosuje się ogólne przepisy o zawieraniu umów z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121).
18. Dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówienia prowadzona jest przez pracownika odpowiedzialnego za całe postępowanie i jego archiwizację.
19. Pracownik realizujący zamówienie obowiązany jest do prowadzenia ewidencji/rejestru udzielonych zamówień. (Wzór rejestru stanowi załącznik nr 7 do Regulaminu).

Zatwierdzono: 12.05.2014 r.
ZATWIERDZAM
…............................................................

















































Załącznik nr 1 do regulaminu
udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

USTALENIE WARTOŚCI SZACUNKOWEJ ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Opis przedmiotu zamówienia:
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
CPV: …………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
Zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) wartość zamówienia ustalona została na kwotę …………………………………… zł., co w oparciu o średni kurs euro wynoszący …............. zł (zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia …................ w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych (Dz.U. z ............r., poz. .........) daje równowartość ………………….. ….... euro* (podać wartość całkowitą uwzględniając okres umowy, a przy zamówieniach dłuższych niż rok podać wartość roczną i całej umowy).
Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu ……………………………………….. …...........................
na podstawie*: …………………………………………………………………………………………...................
……………………………………………………………………………………………………………………......
a) cen rynkowych przedmiotu zamówienia – podać źródło,
b) analizy wydatków z ubiegłego roku lub poprzednich 12 miesięcy,
c) wysokości wydatków planowanych w budżecie na dany cel,
d) odniesienia do cen dostawy/usługi świadczonej w poprzednim zamówieniu i zwiększeniu go o wskaźnik inflacji,
e) kosztorysu inwestorskiego.

Osoba/osoby dokonująca/-e ustalenia wartości zamówienia:
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
* wpisać właściwe dane

…..........………………………………….........
(podpis osoby ustalającej wartość)





Załącznik nr 2 do regulaminu
udzielania zamówień których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
30 000 euro

Oświadczenie
Kierownika zamawiającego / pracownika zamawiającego, któremu kierownik zamawiającego powierzył wykonanie zastrzeżonych dla siebie czynności / członka komisji przetargowej / biegłego / innej osoby wykonującej czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia*

Imię (imiona) .........................................................................................
Nazwisko ............................................................................
Uprzedzony o odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania oświadczam, że:
1) nie ubiegam się o udzielenie zamówienia;
2) uczestnicząc w przygotowaniach dokumentów, zobowiązuje się do zachowania bezstronności, obiektywizmu oraz reguł uczciwej konkurencji, w szczególności poprzez unikanie warunków udziału w postępowaniu, które naruszają zasadę równego traktowania wykonawców;
3) nie pozostaję w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz nie jestem związany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie pozostawałem w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą i nie byłem członkiem organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) nie pozostaję z żadnym wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności;
6) nie zostałem prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.

Wilczęta, dnia .........................20.... r.


............................................................
(podpis)
* - niepotrzebne skreślić





Załącznik nr 3 do regulaminu
udzielania zamówień których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
30 000 euro

FORMULARZ OFERTY

Wilczęta, dnia ......................................


Nazwa Oferenta: ..........................................................................................

Adres: ..........................................................................................................

Tel./Fax. ......................................................................................................

REGON: ......................................................................................................

NIP: .............................................................................................................

Zamawiający: GMINA WILCZĘTA
Wilczęta 84
14 – 405 Wilczęta

Gmina Wilczęta zaprasza do złożenia ofert na:
………………………………………………………………………………………………..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Ja ( imię inazwisko) .........................................................................................................
w imieniu reprezentowanej przeze mnie firmy, odpowiadając na zapytanie ofertowe, oświadczam, że:

1. Zapoznałem/am się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
2. Oferuję wykonanie całego zamówienia za:
1) Kwotę netto za realizację całego zamówienia (bez podatku VAT) …...................... zł*
( słownie złotych:......................................................................................................).
2) Podatek VAT % …... t.j., ...............................................zł
(słownie złotych:......................................................................................................).
3) Kwotę brutto za realizację całego zamówienia ( z podatkiem VAT) …...................zł
( słownie złotych:...................................................................................................).

3. Wymagany termin realizacji zamówienia do ...……………………………………
4. Okres gwarancji (jeśli dotyczy)………………………………………………………..
5. Termin płatności za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi po odbiorze, w ciągu …….. dni od dnia otrzymania faktury.

6. Osoba upoważniona do kontaktu z Zamawiającym: .....................................................
……………………………………………………………………………………………….....
7. Oświadczam, że zawarte z zapytaniu ofertowym warunki umowy akcpetuję i zobowiązuję się w przypadku przyjęcia mojej propozycji do zawarcia umowy na ww. warunkach oraz zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.




..............................................................................
(podpis i pieczątka imienna uprawnionego(-ych) przedstawiciela(-li) wykonawcy)















































Załącznik nr 4 do regulaminu
udzielania zamówień, których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

Nr sprawy: …................... Wilczęta, dnia ….......................................................

Adresat – wg rozdzielnika

Wójt Gminy Wilczęta z siedzibą w: Wilczęta 84, 14-405 Wilczęta

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI PONIŻEJ 30 000 EURO

NA ZADANIE: (Opisać przedmiot i zakres zamówienia):
…...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

1. Wymagany termin wykonania zamówienia: do.............................................................20....... r.

2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, wykonawca składa następujące dokumenty:
a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik Nr 1
b) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia,
c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
d) oświadczenie wykonawcy, że spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności stanowiącej przedmiot zamówienia,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) wypełniony i zaparafowany wzór umowy.

4. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje wykonanie przedmiotu zamówienia za najniższą cenę. Cena – 100 % . (jeżeli będą miały zastosowanie inne kryteria to należy je podać).
W cenę należy wliczyć :
- wartość roboty/dostawy/usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
- obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

5. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce: Gmina Wilczęta
Wilczęta 84, 14-405 Wilczęta
pokój nr 13 sekretariat

w terminie do dnia …...................... 20.... r. do godz. …........, w zaklejonej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz Wykonawcy oraz napis” Oferta na zadanie pn. ….........................................................................................................................................................

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

6. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastapi w dniu …............................ 20.... r. o godz. …....... w pokoju nr …...........

7. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami (imię i nazwisko, tel., nr pokoju):
….........................................................................................................................................................

8. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
W terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze Wykonawcy jest on zobowiązany podpisać umowę w komórce merytorycznej (nazwa: …...................................................................................).
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej oferty.

9. Termin związania ofertą – okres …. dni.

Przygotował/a

…................................ …...…................................................
podpisał (data , podpis)

W załączeniu:
- wzór formularza ofertowego,
- wzór umowy,
- …...........( inne – w zależności od przedmiotu zamówienia)



















Załącznik nr 5 do regulaminu
udzielania zamówień których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
30 000 euro


Protokół
z dnia …………………………………….
z przeprowadzonego postępowania w sprawie zamówienia, którego wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty
30 000 euro


Zamówienie dotyczy*:
roboty
dostawy
usługi


1. Dotyczy postępowania o zamówienie na (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia):
……………………………………………………………………………………………………………………...
……………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………….

2. W dniu .....................................zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych
wykonawców*:
1. …..........................................................................................................................................................
2. …..........................................................................................................................................................
3. …..........................................................................................................................................................
poprzez rozesłanie/dostarczenie/pobranie ze strony internetowej/BIP/tablicy ogłoszeń* formularza ofertowego, który stanowi integralną część niniejszej dokumentacji.

3. Kryterium wyboru Wykonawcy: cena, inne*: ….................................................................................................................................................................

4. Zapytanie skierowano*: telefonicznie, faxem, e-mail. ….......................................................................
5. Odpowiedź na zapytanie otrzymano od (wymienić wszystkie otrzymane formularze ofertowe)*
1. …...........................................................................................................................................................
2. …...........................................................................................................................................................
3. …...........................................................................................................................................................
*(Wykonawca - nazwa, adres, nr faksu, nr telefonu, e-mail, data otrzymania oferty, cena brutto, numer oferty nadany przez Zamawiającego, inne postanowienia oferty, uwagi).

6. W wyniku analizy ofert wybrano ofertę :……………………………….................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………………………......
za cenę ………………… zł brutto, w tym podatek VAT …………….....zł.

7. Uzasadnienie wyboru danego Wykonawcy:……………………………………………………………….....................................................................................
….........................................................................................................................................................................
8. Odrzucono (ilość) ………. ofert/y o numerach …..........................................................................................
z powodu (uzasadnienie): ………………………………………………………………………..........................
…………………………………………………………………………………………………………………..........
9. W wyborze oferty uczestniczyli: ….........................................................................................................................................................................

Protokół sporządził /a prowadzący /a postępowanie: ………………………………………………….
(data i podpis)



ZATWIERDZAM ………………………………………………….....
(data i podpis Kierownika Zamawiającego)


Załączniki:
- oferty sztuk …..............

* zaznaczyć właściwe, skreślić lub wpisać


















Załącznik nr 6 do regulaminu
udzielania zamówień których wartość przekracza kwotę równowartości w złotych 3000 euro, a nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

UMOWA Nr ..................................

zawarta dnia ............................................ roku w Urzędzie Gminy w Wilczętach
pomiędzy:
Gminą Wilczęta, reprezentowaną przez Wójta Gminy Wilczęta pana Bogusława Szczerbę

posiadającą NIP: 582 – 160-14-47, Regon: 170748040,
zwaną dalej Zamawiającym

a firmą...................................................................................(wpis do rejestru nr …...................)

reprezentowaną przez: ......................................................................................................................................
zwanym(ą) dalej Wykonawcą

następującej treści:

§ 1.
Niniejszą umowę zawarto bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. - Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na podstawie art. 4 pkt 8 cytowanej ustawy.


§ 2.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie na: ….................................................................................................................................................................
(przedmiot zamówienia)

- zgodnie ze złożoną dnia ............................ r. propozycją cenową/ofertą, która stanowi załącznik do niniejszej umowy.

2. Gwarancja na przedmiot zamówienia wynosi … lat/a od terminu wykonania zamówienia.

3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie na warunkach określonych w złożonej w dniu ….........propozycji cenowej/ofercie.

§ 3.
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie, o którym mowa w § 2 w terminie …........ dni od podpisania niniejszej umowy/do dnia …............................................

2. Przez wykonanie zamówienia rozumie się: …........................................................................................, (np. dostarczenie, postawienie do dyspozycji, przekazanie przedmiotu zamówienia).

§ 4.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również w razie uzasadnionej potrzeby lub konieczności do zlecania weryfikacji …............
2. Strony zastrzegają sobie możliwość zmniejszenia zamówienia w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę.
3. Strony zgodnie ustalają, iż ceny jednostkowe dotyczące realizacji zamówienia, nie mogą ulec zmianie na niekorzyść Zamawiającego, w czasie trwania umowy.

§ 5.
1. Zamawiający upoważnia p........................, tel. ........................... do koordynacji działań związanych z realizacją przedmiotu umowy, w szczególności do określania warunków oraz etapów realizacji zlecanych prac, które podlegać będą odbiorom częściowym.
2. Osobą upoważnioną przez Wykonawcę do występowania w imieniu Wykonawcy jest:
p. ...........................................
3. Wykonanie przedmiotu umowy zostanie odebrane i potwierdzone każdorazowo przez osobę upoważnioną.
§ 6.
1. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całości lub części zadania stanowiącego przedmiot umowy osobom trzecim, pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy i zapłaty kar umownych określonych w treści umowy.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich czynności związanych z realizacją przedmiotu umowy z najwyższą starannością.
3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie lub w związku
z wykonywaniem umowy, powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
§ 7.
WYNAGRODZENIE
1. Cena za wykoanie zamówienia, o którym mowa w § 2 wynosi ….................................... zł netto + VAT …. % (t.j. …................. zł), czyli łącznie brutto ….......................... zł (słownie złotych: …....................................................).

2. Kwota określona w ust. 1 jest ceną ryczałtową i obejmuje wykonanie całości przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 2.

3. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszelkie ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy za prawidłowe oszacowanie wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.Strony umowy dopuszczają możliwość fakturowania częściowego realizacji umowy, t.j. za zrealizowanie poszczególnych zleceń, o których mowa § 2 ust. 3 umowy, pod warunkiem prawidłowości odebranej części przedmiotu umowy (jeśli dotyczy).
5. W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) obie strony zobowiązują się do odpowiedniej zmiany umowy w tym zakresie.

§ 8.
FORMA ZAPŁATY

1. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w ciągu …. dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT (i/lub pod warunkiem prawidłowości odebranej części przedmiotu umowy.

2. Datą zapłaty faktury będzie data obciążenia konta Zamawiającego.

§ 9.
KARY UMOWNE

1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:
1) zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,1 % wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 7 ust. 1 za każdy dzień zwłoki,
2) zwłoki w usunięciu wad przedmiotu umowy, w wysokości 0,1 % wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 7 ust. 1 za każdy dzień zwłoki, licząc od terminu wyznaczonego na ich usunięcie,
3) odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy, w wysokości 5 % wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 7 ust. 1.
2. Karę, o której mowa w ust. 1, Wykonawca zapłaci na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy przelewem, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia mu żądania Zamawiającego zapłaty takiej kary umownej. Zamawiający jest upoważniony do potrącenia należnych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Zamawiający upoważniony jest do domagania się odszkodowania na zasadach ogólnych, jeżeli poniesiona szkoda przekracza kary umowne.


§ 10.
ZMIANY UMOWY

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane pod rygorem nieważności jedynie w formie pisemnego aneksu z podpisami upoważnionych przedstawicieli obu stron.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika
z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany
te są korzystne dla Zamawiającego.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisu ust. 1 i 2 jest nieważna.


§ 11.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy na podstawie art. 145 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

§ 12.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 121), jeżeli przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), nie stanowią inaczej.
2. Do rozstrzygania sporów wynikłych na tle wykonania niniejszej umowy właściwy jest Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
3.Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach na prawach oryginału,
po jednym dla każdej ze stron.
4. Integralną częścią umowy jest oferta Wykonawcy.

ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA







Załącznik nr 7 do regulaminu
udzielania zamówień których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

REJESTR ZAMÓWIEŃ
KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH KWOTY 30 000 EURO
zamówienie przeprowadzone przez …...........................................................
(nazwisko i imię pracownika Zamawiającego)

L.p.
Numer zamówienia
Przedmiot zamówienia
Data zawarcia umowy
Nazwa Wykonawcy
Data zakończenia realizacji umowy
Cena brutto
w zł
Wartość zamówienia w euro
Uwagi
1.








2.








3.