Zadania i kompetencje referatu organizacyjnego

2003-06-27 1937
Art. czytany: 6919 razy

Zadania i kompetencje referatu organizacyjnego

Do kompetencji i zadań referatu organizacyjnego należy:

1) zapewnienie sprawnego funkcjonowania i organizacji pracy urzędu,
2) koordynacja pracy w urzędzie oraz rozpatrywanie sporów kompetencyjnych między referatami,
3) nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków obywateli oraz interpelacji i wniosków radnych,
4) gospodarowanie funduszem płac urzędu,
5) nadzór nad wykonywaniem uchwał rady i zarządzeń wójta,
6) obsługa rady,
7) prowadzenie i udostępnianie zbioru przepisów prawnych,
8) czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów, korespondencji urzędu,
9) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony, w tym rejestracji przedpoborowych,
10) realizacja zadań w zakresie obronności kraju oraz obrony cywilnej na terenie kraju – należących do kompetencji wójta,
11) działania związane z przeciwdziałaniem bezrobociu, koordynowanie prac interwencyjnych,
12) prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, a także kontrola przestrzegania uchwał porządkowych rady i zarządzeń wójta,
13) prowadzenie spraw związanych ze zdrowiem.