Zadania i kompetencje referatu organizacyjnego 2003-06-27 1937 Art. czytany: 6919 razy Zadania i kompetencje referatu organizacyjnego Do kompetencji i zadań referatu organizacyjnego należy: 1) zapewnienie sprawnego funkcjonowania i organizacji pracy urzędu, 2) koordynacja pracy w urzędzie oraz rozpatrywanie sporów kompetencyjnych między referatami, 3) nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków obywateli oraz interpelacji i wniosków radnych, 4) gospodarowanie funduszem płac urzędu, 5) nadzór nad wykonywaniem uchwał rady i zarządzeń wójta, 6) obsługa rady, 7) prowadzenie i udostępnianie zbioru przepisów prawnych, 8) czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów, korespondencji urzędu, 9) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony, w tym rejestracji przedpoborowych, 10) realizacja zadań w zakresie obronności kraju oraz obrony cywilnej na terenie kraju – należących do kompetencji wójta, 11) działania związane z przeciwdziałaniem bezrobociu, koordynowanie prac interwencyjnych, 12) prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, a także kontrola przestrzegania uchwał porządkowych rady i zarządzeń wójta, 13) prowadzenie spraw związanych ze zdrowiem. |